tirsdag 9. juni 2015

De heldige er... vinner trukket!


 
Noen dager har gått, og jeg har som jeg lovet trukket tre heldige vinnere av stempler fra Kort og Godt.
 
Jeg har benyttet Random for å hjelpe meg med utvelgelsen. Jeg har lagt sammen antall innlegg i blogg og på facebook, og gjort en utvelgelse fra det. Så her er de heldige vinnerene:
 
 
 
Siw Levorsen Christensen (kontaktet på facebook)
 
GRATULERER SÅ MYE - STRAKS KOMMER STEMPLER I POSTKASSEN
 
(men først må dere sende meg deres adresser til post(a)Stempelblad.no Merk eposten med "Torsdagsvinner")
 
 

5 kommentarer:

  1. Så moro, gleder meg til stempler i postkassa ♥

    Klem Siwert

    SvarSlett
  2. Så gøy :)
    Har sendt epost.

    SvarSlett
  3. Stort tillykke til alle de heldige her. Håber I får masser af sjov med præmien, når den kommer frem.

    SvarSlett
  4. Hurra :) For en herlig nyhet å komme hjem til etter kveldsvakt på Heimen :) Tusen takk :)

    SvarSlett
  5. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlett